فرماندار آستارا:
فرماندار آستارا با اشاره به بیش از ۷۶ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در این شهرستان گفت: ۲۶۰۰ نفر در آستارا رأی اولی هستند.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ 07 February 2024

محمد رضا شهاب زاده در گفت و گو با خبرنگارتابناک گیلان اظهار کرد: همه اقدامات برگزاری یک انتخابات با شکوه در ۱۱ اسفند سال جاری در شهرستان آستارا فراهم شده است.

وی با اشاره به گفتمان رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات با چهار رویکرد رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت افزود: با این رویکرد تلاش می‌شود انتخاباتی سالم و پرشور و با مشارکت حداکثری در حوزه انتخابیه آستارا برگزار شود.

فرماندار آستارا با بیان اینکه در انتخابات پیش رو ۷۶ هزار و ۸۲ نفر در شهرستان آستارا واجد شرایط رأی دادن هستند افزود: در این دوره از انتخابات تعداد ۲ هزار و ۶۰۸ رأی اولی در این شهرستان وجود دارند.

وی با اشاره به اینکه ۸۶ شعبه اخذ رأی برای این دوره انتخابات در حوزه انتخابیه آستارا با حضور ۱۹۲۸ نفر عوامل اجرایی پیش بینی شده است افزود: ۴۴ شعبه مربوط به حوزه شهری و ۴۲ شعبه مربوط به حوزه روستایی است.

شهاب زاده با بیان اینکه برای رقابت در حوزه انتخابیه آستارا ۲۲ داوطلب تأیید صلاحیت شده‌اند که امکان کاهش یا افزایش تعداد کاندیداها وجود دارد، افزود: از این تعداد داوطلب، یک نفر راهی مجلس خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت و حضور مردم در عرصه انتخابات اضافه کرد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات بیانگر پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و شکست نقشه‌های شوم دشمن برای ضربه زدن به این نظام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار