کد خبر: ۱۵۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 01 January 2016
به گزارش تابناک یزد، عبدالرضا داوری از نیروهای نزدیک به رئیس جمهور سابق ایران گفته:« اگر احمدی نژادی‌ها را کسانی بدانیم که طی دو سال و نیم گذشته از ایشان حمایت کرده‌اند، در انتخابات مجلس هیچ احمدی نژادی ثبت نام نکرده است. احمدی نژادی‌ها، غایب بزرگ انتخابات اسفند 94 هستند.

بسیاری از کسانی که در دولت گذشته مسئولیت داشتند مانند آقای پرویز کاظمی و یا خانم دکتر دستجردی در زمره حامیان آقای احمدی نژاد تلقی نمی‌شوند.» دلیل این عدم حضور را باید در عدم توفیق احمدی نژاد در جریان سازی سیاسی در دولت‌های نهم و دهم جستجو کرد.

منظور از جریان سازی سیاسی در این نوشتار «سبد رای احمدی نژاد» نیست بلکه منظور تربیت نیروهایی است که بتوانند به عنوان یک احمدی نژادی در انتخابات‌ها شرکت کنند. قطعا احمدی نژاد به تنهایی سبد رای مشخصی در ایران دارد.

به گزارش عصر ایران وی افزود: احمدی نژاد تقریبا تنها رئیس جمهوری بعد از رحلت امام است که نتوانسته یک جریان سیاسی را با خود همراه کند. 2 رئیس جمهوری سابق (سران دولت های سازندگی و اصلاحات) هر دو توانستند یک جریان مشخص را برای ادامه حیات سیاسی خود تشکیل بدهند. جریان‌هایی که تا به امروز با پرچم این دو رئیس جمهور فعالیت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :