آیت‌الله غیاث‎الدین طه‌محمدی با اشاره به اینکه روحانیون ستون خیمه انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: وجود روحانیون در ابتدای نهضت حضرت امام (ره) توانست کشتی انقلاب اسلامی را به خوبی به سرمنزل مقصود برساند.
کد خبر: ۱۶۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 16 January 2016

آیت‌الله غیاثالدین طه‌محمدی با اشاره به اینکه روحانیون ستون خیمه انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: وجود روحانیون در ابتدای نهضت حضرت امام (ره) توانست کشتی انقلاب اسلامی را به خوبی به سرمنزل مقصود برساند.

به گزارش برنا ، نماینده ولی فقیه در استان همدان در همایش طلاب و روحانیون حوزه علمیه نهاوند با اشاره به اینکه روحانیون ستون خیمه انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: وجود روحانیون در ابتدای نهضت حضرت امام (ره) توانست کشتی انقلاب اسلامی را به خوبی به سرمنزل مقصود برساند.

وی به نقش روحانیون مصلح در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تبدیل آن به انقلابی جهانی اشاره کرد و گفت: حضرت آیتالله شاهآبادی با تربیت روحانی ساده‌زیستی به نام حاجآقا روحالله «امام خمینی(ره)» توانست نظام تا دندان مسلح شاهنشاهی را سرنگون کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: امام(ره) نیز با تربیت روحانیونی مثل شهیدان آیت‌الله مطهری، آیتالله حیدری، شهید قدوسی و هزاران روحانی طراز اول که جان مبارک خود را در راه دین نثار کردند توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

وی افزود: امروز شاهدیم کشورهای آزادیخواه جهان به دنبال الگوگیری از نظام ارزشمند و والای ایران اسلامی هستند تا با نظام زور و سلطه به مخالفت برخیزند.

محمدی با بیان اینکه این امر نشان از تأثیرگذاری انقلاب اسلامی دارد، در پایان سخنانش با اشاره به اینکه خروجی حوزههای علمیه باید افرادی سادهزیست و بصیر به دور از هر گونه زرق و برق باشد، خواستار توجه به این مهم شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :