رئیس موسسه غدیرشناسی:
رئیس موسسه غدیرشناسی از فعالیت تبلیغاتی و شبه‌افکنی بیش از 40 هزار سایت وابسته به وهابیت علیه ایران و مذهب شیعه خبر داد.
کد خبر: ۱۸۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 18 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت‌الله سعید شاه‌آبادی بعدازظهر امروز در کارگاه آموزشی غدیرشناسی در بندرعباس با بیان اینکه وجه تمایز نظام جمهوری اسلامی با سایر کشورها در شکل‌گیری آن بر پایه ولایت فقیه است، تصریح کرد: این موضوع باعث شده که ایران قدرت برتر منطقه باشد به گونه‌ای که با پشتیبانی مردم و بر پایه ولایت در سال 57 توانست ژاندارم و بزرگ‌ترین قدرت منطقه را با خفت و خواری از کشور بیرون کند.
 
وی ادامه داد: در فتنه 88 هم محاسبات دقیق برای به پیروزی رسیدن انجام شده بود و اگر در هر جای دیگری صورت گرفته بود به نتیجه می‌رسید ولی آنچه که محاسبات را بهم ریخت محاسبه نکردن قدرت ولایت بود که این‌گونه آنان را ضایع کرد.
 
آیت‌الله شاه‌آبادی با بیان اینکه هجمه تبلیغاتی وهابیت علیه تشیع نیازمند آگاهی بخشی به جامعه است، تصریح کرد: باید با برگزاری دوره‌های آموزشی و فعالیت‌های پژوهشی و پاسخ به شبهات وهابیت، جلو شبه‌افکنی وهابیت را گرفت.
 
وی افزود: دشمن با شبه‌افکنی تلاش می‌کند که سرمایه ولایت را از چنگ ملت ایران درآورد و با ایجاد تردید و شبه از طریق شبکه‌های اجتماعی و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در این خصوص به ولایت‌فقیه و مذهب شیعه ضربه وارد کند.
 
وی ادامه داد: در حالی بیش از 40 هزار سایت وابسته به وهابیت علیه ایران شبه‌افکنی می‌کند که در مقابل ایران فقط دو هزار سایت شیعی دارد.
 
شاه‌آبادی با بیان اینکه با وجود تمام توطئه‌های دشمنان و ناامنی‌های ایجاد شده در کشورهای همسایه، ایران گلستانی در میان آتش منطقه است، تصریح کرد: تلاش‌های دشمنان با شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی در تمام دوره‌ها ادامه داشته ولی آنچه باعث شده که امنیت پایدار در کشور حکم‌فرما باشد تبعیت از اهل بیت(ع) و مقام معظم رهبری بوده که دشمنان را از دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشته است.
 
مؤسس و رئیس مؤسسه غدیرشناسی با اشاره به اینکه شبه افکنی وهابیت دارد نسل جوان را از پا در می‌آورد، تصریح کرد: با تلاش همه جانبه و گسترش برنامه‌های آموزشی و تداوم حرکت غدیرشناسی و غدیرپژوهشی، می‌توان مردم به‌ویژه نسل جوان را از شبه افکنی وهابیت آگاه ساخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :